Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компанія Triumph Nord: з повагою до природи
З 1992 року професійна діяльність канадської компанії Triumph Nord підпорядкована принципу захисту навколишнього середовища. Під цим брендом на ринок поставляються високоякісні вироби, що імітують натуральні дерева. Крім того, в особливу лінійку виділяються товари для організації відпочинку на відкритому повітрі.
Витоки
Спочатку компанія Triumph Nord спеціалізувалася на виробництві дитячих товарів, спортивного інвентарю для домашнього використання і всілякого декору. У міру того як споживач знайомився з брендом, його популярність росла.
Згодом компанія майже повністю присвятила себе випуску новорічних прикрас. Зокрема, у вітчизняного і зарубіжного споживача стали затребуваними екологічно безпечні ялинки, сосни та різдвяні вінки.
Завдяки тому, що на ринок стали великими партіями надходити штучні рослини від канадської компанії Triumph Nord, вдалося зберегти чисельність хвойних дерев, які нещадно винищуються перед Новим роком.
При цьому робота в виробничих цехах була спланована так, що імітація різних хвойних порід досягла найвищого рівня. Вироби виглядають максимально реалістично. При цьому вони геть позбавлені хімічного запаху, не дивлячись на те, що оброблені пожежостійкість напиленням.
Прагнучи відповідати природним аналогам, виробник імітує навіть нерівномірність забарвлення гілок і не дотримується симетрії в їх розташуванні.
розширюючи асортимент
Крім штучних дерев, під брендом Triumph Nord на ринок поставляються:
- предмети декору зі скла;
- іграшки для дітей;
- спортивні снаряди;
- новорічні аксесуари.
Кожен виріб від Triumph Nord має тривалий термін експлуатації, має сертифікат, і, головне, відповідає принципу Triumph Nord: підтримувати зелені технології. Компанія уособлює собою прагнення до високих стандартів якості та екологічної безпеки.