Кількість
|
Вартість
|
||
|
Марка Panasonic була створена компанією Matsushita в 1955 році. Вона призначалася для використання в США, Канаді та Мексиці (спочатку планувалося використовувати торговельну марку National, але вона вже була зареєстрована іншими). Назва Panasonic було утворено з давньогрецького слова «pan», що означає «все» і латинського «sonic» - «звуковий», оскільки спочатку ця торгова марка використовувалася для аудіообладнання. Діяльність компанії Panasonic спрямована на створення концептуальних ідей, які покращують життя людей, роблячи її більш зручною, безпечною і цікавою.
Казухіро Цуга (Президент корпорації Panasonic):
"З моменту заснування компанії Panasonic в 1918 році ми завжди дотримувалися своєї корпоративної філософії, основний принцип якої полягає в тому, що будь-який бізнес повинен сприяти поліпшенню життя людей і суспільному прогресу. Ми завжди ставили людини« на чільне »своєї діяльності, зосереджуючи свою увагу на «людського життя». Саме цього незмінного принципу вже багато років дотримується компанія Panasonic.
І ми продовжимо працювати над поліпшенням життя людей, намагаючись задовольнити реальні потреби кожної людини, в якій точці світу він би не перебував. Будинки і в офісі, роблячи покупки, подорожуючи на автомобілі або літаку, або просто крокуючи по місту - наші клієнти зможуть користуватися не тільки окремими продуктами Panasonic, але і комплексними рішеннями, що об'єднують програмне забезпечення і сервіси. Ми будемо втілювати концепцію "A Better Life, A Better World", прислухаючись до бажань кожного замовника.
Об'єднання багатого досвіду Panasonic в області споживчої електроніки і ноу-хау наших партнерів в специфічних областях бізнесу допоможе нам втілити в життя стратегію "крос-інновацій" і створювати нові цінності, які не мають аналогів.
І ми продовжимо свій рух вперед, щоб стати «новою компанією Panasonic» - кожен з нас докладе всіх зусиль для досягнення цієї мети. "